Tolkdiensten voor het COA en de Zorg Asielzoekers

Volgens de overeenkomst met het COA is Concorde vanaf 1-1-2015 de dienstverlener voor telefonische tolkdiensten aangevraagd door een medewerker van het COA of een zorgverlener.

Werkt u bij het COA of bent u zorgverlener en vraagt u een tolkdienst aan voor een asielzoeker? Bel dan met Concorde 020-8202892.

U kunt uw aanvraag voor een gereserveerde telefonische tolkdienst of een tolkdienst op locatie ook sturen naar tolk@concorde.nl.

Lees meer over de inzet van een tolk bij zorg voor een asielzoeker.

Gemeente en vluchtelingen

Werkt u voor een gemeente, vangt uw gemeente ook vluchtelingen op en wilt u hulp bij de communicatie met deze anderstaligen? Kijk dan op onze pagina Gemeente en vluchtelingen.

 

Handleiding 

Wilt u meer informatie of uitleg over het aanvragen van een tolkdienst voor een asielzoeker met een zorgnummer? Download hier de handleiding.

De hoofdpunten uit de handleiding leest u op de pagina Hoofdpunten handleiding bemiddeling tolkdiensten.
 

Evaluatieformulier

Wilt u feedback geven op een tolkdienst die we voor u hebben verzorgd? Vul dan ons evaluatieformulier in.

Klachtformulier

Hebt u bij Concorde een tolkdienst afgenomen en wilt u daarover een klacht indienen? Maak dan gebruik van het klachtformulier.

Kwaliteitsnorm tolkgebruik in de zorg

Download de kwaliteitsnorm.