Marketingvertalingen

Marketingvertalingen. Internationale marketing een mijnenveld?

Om goed te verkopen in het buitenland is een winkel openen of producten over de grenzen aanbieden niet voldoende. Wil je de (lokale) concurrentie verslaan, dan besteed je aandacht aan je internationale marketing. 

Lees verder

cheap

Goedkope vertalingen. Wat zijn dat?

Bedrijven vinden het lastig om te kiezen uit het grote aanbod aan vertaalbureaus. De prijs is vaak leidend: niemand wil te veel betalen. Maar waar baseren bureaus hun prijzen eigenlijk op? En wanneer is een vertaling too cheap to be good

Lees verder

StillVideoLiveWords

Het vertalen van een webshop – waar hou ik rekening mee?

Bent u voorbereidingen aan het treffen voor de grote stap richting online verkopen in het buitenland? Dan bent u inmiddels op de hoogte van de voordelen van het vertalen van uw website of webshop. Als u dat zorgvuldig aanpakt, wint u namelijk het vertrouwen van uw toekomstige buitenlandse clientèle. Het lokaliseren en actueel houden van een webshop is een interessant proces, waarbij aan veel  moet worden gedacht. In dit artikel zetten wij de belangrijkste aandachtspunten voor u op een rij. 

 

Lees verder

E-commercetips_Uitbreiden_Buitenland

E-commercetips voor uitbreiden naar het buitenland

U heeft een bedrijf in Nederland en de zaken gaan goed. Om te kunnen blijven groeien wilt u uitbreiden naar het buitenland. De wereld telt ruim 7 miljard mensen en dat is een stuk meer dan de 16 miljoen die Nederland bevolkt. Online handelen – e-commerce – leent zich daar voortreffelijk voor. Het internet kent immers geen grenzen. Met de kennis die u hier in Nederland met uw bedrijf en website heeft opgedaan, kunt u een eind komen in het buitenland. Maar om in het buitenland te slagen, is deze kennis niet voldoende. Daar is een strategische aanpak voor nodig. In deze blog tips voor online uitbreiden naar het buitenland. 

Lees verder

Groei e-commerce

De groei van e-commerce in Nederland: van winkel naar meertalige webshop

Met het verdwijnen van bekende winkels zoals V&D en Marks & Spencer uit het straatbeeld kiezen steeds meer consumenten voor online winkelen. Of is het andersom en kiezen steeds meer consumenten voor online winkelen, waardoor deze ketens wegtrekken? Het lijkt een kip-en-het-ei verhaal. De uitkomst is echter dezelfde: het internet wordt overspoeld door webshops. Om de concurrentie het hoofd te bieden, moeten bedrijven inzetten op online verkopen over de grens, oftewel crossborder e-commerce. Daar komt veel bij kijken, waaronder het opzetten van een internationale website. Hierbij vragen ondernemers zich terecht af: maak ik werkelijk meer winst als ik mijn website laat vertalen?

Lees verder