Wijzigen wachtwoord Extranet 

Als u problemen hebt met inloggen op Extranet volg dan de volgende stappen om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

1. Ga naar Extranet (https://extranet.concorde.nl/) en klik op Problemen met inloggen, uw wachtwoord vergeten of wachtwoord aanvragen bij nieuwe aanmelding?.


Login Extranet
 
2. Vul uw loginnaam en uw e-mailadres in voor Extranet en klik op Verzenden. 

Nieuw wachtwoord Extranet

 

 

 




3. U ziet het volgende scherm verschijnen en ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met als onderwerp “Concorde Group - Portal wachtwoord vergeten.” Hebt u deze e-mail niet ontvangen? Controleer dan de map Ongewenste e-mail. 


Wachtwoord verzonden

4. Klik op de link in de e-mail om de pagina te openen waar u uw nieuwe wachtwoord kunt invoeren. Let op: de link is slechts 1 dag geldig.

e-mail

 

5. In het volgende scherm vult u een Nieuw wachtwoord in. Dit wachtwoord moet bestaan uit tenminste 8 tekens, waarvan minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 leesteken en geen spaties.

6. Vul in het veld Herhaal nieuw wachtwoord uw nieuwe wachtwoord nogmaals in en klik vervolgens op de knop Bevestigen. 

Nieuw wachtwoord Extranet 








7. In het volgende scherm ziet u een bevestiging dat uw wachtwoord succesvol is aangepast. Klik op Doorgaan om automatisch in te loggen en naar de Homepagina van Extranet te gaan. U kunt nu aan de slag.

Doorgaan

 

 

 

 

Mocht u na het volgen van de instructies toch nog problemen ondervinden met inloggen op Extranet, neem dan contact op met de Helpdesk: 020-8202820, en kies in het menu twee keer 2.