Extranet

Klanten die vertaal- en tolkopdrachten aanvragen via Extranet kunnen direct inloggen op onze portal, Concorde Extranet. Daarnaast bevatten deze pagina's informatie over aanvragen die onder toevoeging (gesubsidieerde rechtsbijstand) worden gedaan en informatie voor overheidsklanten die op contractbasis gebruikmaken van de vertaal- en tolkdiensten van Concorde. 

 

Tolkdiensten

COA

Op dit moment is het Extranet voor COA-locaties en zorgaanbieders nog niet volledig operationeel waardoor u er geen gebruik van kunt maken. We verzoeken u vriendelijk uw gereserveerde diensten tot nader order telefonisch aan te vragen via 020-8202892.

We doen ons uiterste best om het Extranet voor u zo snel mogelijk gereed te maken.

Sociale Advocatuur en Mediation

U kunt alleen een aanvraag indienen voor telefonische tolkdiensten en tolkdiensten op locatie voor een cliënt die gebruikmaakt van gesubsidieerde rechtsbijstand (toevoeging) wanneer u een niet-leveringsverklaring van TVcN hebt. In dat geval kunt u bellen naar
020-8202820. Uw reserveringen kunt u bovendien 24 uur per dag invoeren via Concorde Extranet.

Politie Nederland/Landelijke Eenheid

Wanneer u werkzaam bent voor Politie Nederland/De Landelijke Eenheid en u een telefonische tolkdienst (ad-hoc of reservering) wilt aanvragen, kunt u bellen naar
020-8202888. Voor tolkdiensten op locatie kunt u de tolkendatabase van de Politie raadplegen.

Meer informatie over onze tolkdiensten voor overheidsklanten vindt u op de pagina Contractklanten tolken.

Onze callcentermedewerkers staan 24 uur per dag voor u klaar!

Meer informatie over tolkdiensten die niet onder de toevoeging van uw cliënt vallen, vindt u op de pagina Onze tolkdiensten.

 

Vertalingen

U kunt uw aanvraag snel en gemakkelijk invoeren via ons Extranet. Heeft u vragen over vertalingen voor de overheid en overheidsinstellingen kunt u bellen naar
020-820­2850.

Concorde Translation Management System

Uw vertaalaanvragen via Concorde Translation Management System (CTMS) kunt u via de portal van CTMS invoeren.

UWV

Medewerkers van het UWV kunnen hun aanvraag doen via Facilitor, het Facilitair management informatiesysteem (FMIS-UWV).

Meer informatie over onze vertaaldiensten voor overheidsklanten vindt u op de pagina Contractklanten vertalingen.

Meer informatie over vertalingen die niet onder de toevoeging van uw cliënt vallen, vindt u op de pagina Onze vertaaldiensten.