Pop-upblokkering uitschakelen

Om uw facturatie via Extranet te downloaden, moet uw pop-upblokkering uitgeschakeld zijn. Hieronder leggen we uit hoe u dit voor de meest gebruikte internetbrowsers doet.

In Internet Explorer

Internet Explorer

 

 

  • Klik in de menubalk op Extra of klik op het icoontje helemaal rechts bovenin de browser.
  • Klik op "Internetopties".
  • Klik op het tabblad "Privacy".
  • Het vakje voor "Pop-upblokkering inschakelen” moet niet aangevinkt zijn.
  • Klik vervolgens op de knop “Toepassen”, en daarna op “OK”.

In Firefox

Mozilla Firefox

 

 

  • Klik in de menubalk op Extra of klik op het icoontje helemaal rechts bovenin de browser (drie horizontale streepjes).
  • Klik op “Opties".
  • Klik op het tabblad "Inhoud".
  • Het vakje voor "Pop-upvensters blokkeren" moet niet aangevinkt zijn.
  • Klik vervolgens op de knop “OK”.

In Google Chrome

Google Chromo

 

 

  • Klik op het Chrome-menu  op de browserwerkbalk (drie horizontale streepjes).
  • Klik op “Instellingen”.
  • Klik onderaan de pagina op “Geavanceerde instellingen weergeven”.
  • Klik onder Privacy op “Instellingen voor inhoud”.
  • Scroll naar beneden en klik onder “Pop-ups” op het bolletje voor “Alle sites toestaan pop-ups weer te geven”.
  • Klik op de knop “Gereed”.

In Safari

Safari

 

 

 

  • Klik in de menubalk op Safari.
  • Klik op "Voorkeuren”.
  • Klik op “Beveiliging”.
  • Het vakje voor "Blokkeer pop-upvensters" moet niet aangevinkt zijn.

 

In andere browsers schakelt u de pop-upblokkering op vergelijkbare manieren uit.

 


Bent u vertaler en heeft u een vraag over iets waar u als vertaler mee te maken heeft, bijvoorbeeld op het gebied van beëdiging, administratie of opleiding? Stel uw vraag hieronder en we beantwoorden hem zo snel mogelijk voor u.

Staat uw vraag er niet bij?