Hoe vul ik mijn beschikbaarheid op Extranet in?

Indien u telefonische tolkdiensten voor Concorde wilt uitvoeren, kunt u zich op de volgende wijze beschikbaar stellen.

1. Ga naar Extranet: https://extranet.concorde.nl/.

2. Log in met uw inloggegevens.

3. Vink op de Homepagina het vakje voor "Ik ben momenteel beschikbaar" aan. 

4. Vul in tot welk tijdstip u beschikbaar bent door op het ​klokje​ te klikken en een tijdstip te kiezen in het uitklapmenu of door zelf een tijd te typen in het invulveld links naast het klokje.

5. Sla uw geactualiseerde beschikbaarheid op door op “Opslaan” te klikken.

Uw beschikbaarheid voor ad-hocdiensten in opgeslagen als u boven het kopje Dashboard de volgende melding ziet: "Wijzigingen succesvol opgeslagen".

De volledige handleiding voor Extranet vindt u op de pagina Handleiding Extranet.

 

Bent u tolk en heeft u een vraag over iets waar u als tolk mee te maken heeft, bijvoorbeeld op het gebied van beëdiging, administratie of opleiding? Stel uw vraag hieronder en we beantwoorden hem zo snel mogelijk voor u.

Staat uw vraag er niet bij?