Waarom kan ik niet meer inloggen op Extranet?

Op 1 juli 2014 is een update in de versleuteling van wachtwoorden voor Concorde Extranet doorgevoerd. Op of na die dag heeft u een nieuw wachtwoord voor Extranet moeten aanmaken. Al uw overige gegevens op Extranet zijn bewaard gebleven.

Heeft u nog geen nieuw wachtwoord en heeft u problemen met inloggen op Extranet? Op de pagina Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord voor Extranet aan? wordt stap voor stap uitgelegd hoe u een nieuw wachtwoord voor Extranet aanmaakt.

 

Veiligheid

Concorde besteedt veel aandacht aan het zorgvuldig beveiligen van uw digitale gegevens. Wij vinden het belangrijk dat zowel onze klanten als onze tolken en vertalers met vertrouwen gebruik kunnen maken van onze digitale systemen. Ons ICT-team werkt dan ook constant aan de verbetering van onze database en de daarbij behorende beveiliging.

Blokkering bij foutieve inloggegevens

Wanneer u vijf keer een foutieve combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord hebt ingevuld, wordt uw account automatisch geblokkeerd. Is uw account op deze manier geblokkeerd? U kunt de toegang tot uw account herstellen door met onze Helpdesk te bellen: 020-8202832.

Na controle van uw gegevens krijgt u de toegang tot uw account terug, en kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

 

Automatisch uitloggen

Om te voorkomen dat onbevoegden via een nog openstaande sessie toegang krijgen tot uw account, logt het systeem u automatisch uit na 20 minuten inactiviteit.

 

 

Bent u tolk en heeft u een vraag over iets waar u als tolk mee te maken heeft, bijvoorbeeld op het gebied van beëdiging, administratie of opleiding? Stel uw vraag hieronder en we beantwoorden hem zo snel mogelijk voor u.

Staat uw vraag er niet bij?